Bubbleroom

Jag måste bara säga att jag diggar verkligen bubbleroom!
Det är en sida med väldigt stort utval och normala priser på det mesta till skillnad från andra sidor där saker är för dyra! Och just nu får man även fri frakt och man handlar över 800, så det är grymt.
Man har även 14 dagars full ångerrätt och i vanliga fall kostar frakten bara 39kr, försök hitta billigare frakt någon annanstans, jag har iallafall aldrig sätt det.
Jag funderar nästan på att lägga en beställning snart, jag är grymt shoppingsugen så.
Kolla den här bikinin t.ex, ioförsig en vanlig bikini men hur snygg är den inte, och till det priset!
Det här linnet är också grymt, annorlunda och coolt, jag brukar inte gilla döskallar men kolla, kan man motstå det?
Gå in och kolla ni också jag lovar att ni kommer hitta massa fina saker.
Jag har beställt därifrån två gånger tidigare och har aldrig blivit missnöjd, kläderna har varit hela och precis som det står i beskrivningen. Det har bara tagit några dagar innan jag har fått hem paketet, så jag är verkligen riktigt nöjd!
Tryck på länken här så kommer ni direkt till sidan! Hoppas ni hittar något kul :)
bubbleroom


VILA Liskas Top White Bubbleroom.se

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket är ditt bästa sommar minne? :)

2012-08-20 @ 18:42:07
URL: http://cheersaara.blogg.se/
Postat av: ♫♪ sandra T

fint!

2012-08-20 @ 18:58:24
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0