In my bed

Ligger i sängen nu och har nästan precis pratat med pojkvännen. Han sa att dom BARA hade 33 grader så jag är inte alls avundsjuk.... Fan, jag vill ju också vara där, vara med honom! Men när han har fyllt 18 SKA vi åka utomlands tillsammans, hoppas i typ två veckor! Fan vilken dröm det vore asså! Bara vi två, helt ensamma, i 14 dagar, sol, bad, shopping. Åh jag längtar. Jag har inte börjat packa till helsingborg än men ska väl göra det snart. Jag har kollat upp massa roliga butiker i Danmark och massa som vi ska åka till :D
Längtar till jag får shoppa och till jag får visa er allt! Ska bli så grymt kul. Jag har varit shoppingsugen i typ 2 månader nu så jag ska slösa massooor med pengar. Eller nej, jag ska bara köpa nödvändiga och billiga saker!

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt super bra dag!

Kram

2012-08-11 @ 18:05:57
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0