sovmorgon!

 
 
Orkade inte träna nu på morgonen så tog mig en sovmorgon istället, kan säga att det verkligen behövdes!
Förövrigt så firar jag 16 månader med mitt hjärta idag, eller vi firar det inte..

Ska ner till F&S och köpa kort snart hade jag tänkt, jag vill verkligen komma igång med träningen igen. Men jag ska vänta och se tills min pojkvän har slutat träna på badhuset, då kanske han också börjar där. Det är alltid skönt att ha honom med sig för han kan så många olika övningar osv! Slutar skolan vid typ halv 4 idag vilket verkligen suger... He
 
m och städa efter det och sen antagligen bara mysa med pojkvännen min!
 
Sorry att bilden är sne men här är min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0