Nej, min bror ska inte bli nazist!

Det här med att försöka bestämma över en annan människa, varför ens försöka? Det är klart att det finns svagt folk med dåligt självförtroende men ändå, hur kan man låta någon annan styra ens liv? Ingen skulle någonsin få bestämma över mig, okej, mina föräldrar har väl lite att säga till om iallafall. Men förut när jag var mindre hade jag sämre självförtroende och lät ofta mina kompisar styra över mig. Nu när jag har blivit en starkare person får jag panik när jag ser att någon annan tillåter detta.. Som olika pakter, sekter och skit som söker upp svaga människor och försöker få dem att bli likadana. Så var det lite med min bror, han hade väldigt få vänner och så var det några som började prata som honom. I början var jag glad för hans skull men sen ju längre tiden gick märkte man att han blev annorlunda. Han ville bli som dem, nazisterna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0