Utkast: Sep. 11, 2012

hejhej, min uppdatering suger just nu men jag gör annat på dagarna som att träffa jerry, vänner, gå på stan, träna, gå i skolan mm..
Så tyvärr måste bloggen lida :/

Var på stan idag med Sanna och Frida, köpte bara en mössa men kollade på lite kläder som jag ska beställa från internet istället eftersom att jag har 50:- rabatt där! :)

Dom har fortfarnade inte hört av sig från skolan vilket jag tycker är grymt tråkigt, känns verkligen som att dom inte bryr sig!

Är förövrigt sjuk igen, förkyld, ont i halsen och tror att jag hade feber förut. Så ingen idrott och handbollsträning för mig imorgon :'(
Men vill man bli frisk någon gång får man offra en träning.

Ska försöka sova snart så får jag se hur jag mår imorgon, kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0