fan

Igår var jag, mamma och pappa på båda resebyråerna som finns till stan men såklart så var alla resor bokade. Fan vad besviken jag blev. Men mamma och pappa bokade hotell i helsingborg i fyra dagar så åker vi väl över till danmark och tyskland, och på hemvägen åker vi kanske förbi ullared! Det känns helt okej faktiskt :) Jag har redan varit vaken i tre timmar och sagt hejdå till mitt hjärta som jag inte kommer träffa på en hel veckan. Asså en hel vecka! Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge, det längsta är typ 4 dagar. Och ännu jobbigare eftersom jag vet att han kommer kunna sola, bada och shoppa hur mycket han vill i en vecka, och det ska vara 36 grader varje dag.. kul.. Men jag ska ligga och pressa som fan nu om vi åker till någon strand. Jag ska ta med mig kameran så att jag kan ta några fina bilder till bloggen, kanske kan fixa en ny header redan nu. Men jag ska äta lite frukost och sedan börja packa lite smått för vi åker halv sju imorgon bitti. Jag hinner kanske sola lite idag också om jag har tur!
Saknar dig sjukt mycket redan! Men den här tiden ska gå fort, du är snart hemma igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0