Shoppingsugen

Har precis ätit frukost nu och tar det bara lugnt, igår blev det myskväll med pojkvännen framför fast and furious 1! Lite chips och dipp blev det också :) idag ska vi till Jerrys bil och fixa lite med den, sen har jag träning ikväll! Asså jag är så grymt shoppingsugen så jag vill åka till Stockholm eller något, ska faktiskt höra med någon av mina vänner, om inte Jerry vill med såklart :) jag vill gärna ha lite tips på vad jag ska skriva om och vad jag ska prata om i mina videos, har ingen inspiration just nu så:)

Kommentarer
Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

SV; oj hur blev det snott?!



MVH Amanda

2012-08-20 @ 14:03:39
URL: http://amandaponnygalopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0