In boyfriends bed!

Ligger i pojkvännens säng nu och är ännu sjukare idag... Så himla tråkigt! Jag vill inte vara sjuk nu till helgen, sista helgen på sommarlovet..
Jag och Jerry ska snart ner på stan en snabbis och gå runt och kolla. Jag vet att ganska många butiker har rea så det är bara att passa på lixom! Efter stan ska jag hem och städa, ja juste jag skrev ju igår vad jag skulle göra :)
Ska försöka komma på lite roligare inlägg att göra för jag antar att ni inte tycker det är så kul att bara läsa om vad jag gör om dagarna:)
Freedom!

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: Åh inte särskilt många, oftast mellan 40-50 unika varje dag :)

2012-08-23 @ 11:54:52
URL: http://humle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0