new start

Ny blogg!
Har ny blogg nu, ska försöka ytterligare en gågn men denna gången ska jag inte berätta för mina vänner. Känns som att man kan ha mer "frihet" i bloggen om man inte har några man känner som läser.
Men jag hade tänkt skriva om allt mellan himmel och jord, lite mer smink och sådant denna gång tror jag. För jag har blivit lite mer intresserad men då kanske jag först och främst ska köpa lite smink med tanke på att jag inte har något alls för mitt blev snott, även min plattång men jag har köpt en ny så nu är det bara sminket som fattas!
Men jag ska försöka blogga så får vi se hur det går, och jag kan ju säga att min header är bara sålänge till jag har tagit lite nya bilder. Dem bilderna jag har nu är tagna med min iphone (därav den dåliga kvalitén) men ska ta med min system snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0