Modell med en vanlig kropp

Varför måste man vara sjukt smal för att bli modell? Jag och många andra tjejer där ute skulle tycka det var grymt kul att bli fotade och känna sig snygga osv.. Men nu känner man sig bara fet istället eftersom att många agenturer skriver att man ska ha smal benstomme! Jag är smal, men vältränad vilket syns eftersom att jag är lite bredare i kroppen. Jag har snygg mage, snygg rumpa, snygga ben. Men jag har inte annorexia vilket verkar vara ett måste för att bli modell... Tycker allt detta är så sjukt, varför kan dem inte ta in någon som är normal, då kan ju dem som är smalare känna sig smala och de som är lite mulligare behöver inte känna sig asfeta. Nu har jag inte just modell som mitt drömyrke men jag tror de flesta tjejerna kan erkänna att det vore roligt att testa på, allt jag skriver är bara mina åsikter så lite mer respekt till normala kroppar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0