Drama...

 
Skrev ju bara ett snabbt inlägg igår, hände massa saker som jag inte orkar ta upp här. Sov ca 3 timmar inatt så jag är grymt trött och mina ögon är helt svullna för att jag grät så mycket igår. Ska se om pojkvännen min hör av sig snart, han glömde sin mobil där vi var igår så jag tog med den och nu vet jag inte hur jag ska få tag i honom. 
haha fick en kommentar igår också typ såhär: Jag vill inte läsa om dina kycklingmackor! asså hahah jag har inte tvingat dig att läsa min blogg och jag skriver precis vad jag vill. Om jag vill lägga upp en bild på vad jag har ätit så får jag göra det, vad ska du göra åt saken lixom?
 
Jag älskar er mina hjärtan <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag använder maybelline fit me och tycker att de är jätte bra!:) så om du letar efter en ny foundation så pröva den!

Svar: okej, då kanske jag testar den nästa gång jag köper foundation då :D
Evelina

2012-11-02 @ 11:41:55
URL: http://toosweet.blogg.se
Postat av: Elin

Allt bra?

2012-11-03 @ 09:25:25
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0