Happy birthday to me:))

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon lev ut i hundrade år!!! Grattis till mig själv :))))) vaknade upp bredvid pojkvännen idag och längtar till ikväll eftersom jag får mina presenter då. Väntar på att jag ska få ett paket med en hund men det kommer ju aldrig hända, haha fyfan vad jag tjatar men jag måste seriöst ha en innan jag får panik... Tänk en liten mysig valp som är ens egen, som man själv bestämmer över, man får uppfostra den som man vill och åhhhh.. Grymt mycket jobb med dom också, det största problemet! Men jag skulle lägga ner hela min själ och offra all tid i världen..


Kommentarer
Postat av: Sara Åkerlund

grattis

Svar: tack :D
Evelina

2012-10-30 @ 21:36:28
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0