Utkast: Oct. 18, 2012

Jag har lagt in massor av bilder från min iphone till datorn nu, eller jag tror att det var alla jag hade där alltså ca 1200... Har rensat bort bilder från mobilen för att få plats. Även fast jag har fört över bilder till datorn vågar jag inte ta bort dom på mobilen för jag tror typ hela tiden att datorn kommer krascha. Så för att vara säker måste jag ha lagt över dem på dator och typ två olika externa hårddiskar, då kan jag känna mig säker.. Haha vet inte varför jag är sån men det är fina minnen i de flesta bilderna så det måste vara pga det.

Handboll imorgon bitti och sen hål till 11.45, aldrig fel, och efter det har vi juridikprovet ..... Det kommer inte gå bra känner jag på mig! Typ ig redan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0