Skolan

Sitter i skolan nu och väntar på min sista lektion som börjar om 20 minuter. Ska egentligen ha två lektioner till men jag ska ju till tessin så jag hinner inte (y) gör inte mig något :)
Ringde till vårdcentralen förut, första gången jag vågade ringa själv. Men det var en telefonsvarare så dom ska ringa upp vid 10 över 11 typ. Hoppas att jag får komma dit idag så att jag kan få lite medicin mot min urinvägsinfektion. Hoppas bara att dom kan se att jag verkligen har det för en annan gång när jag var helt säker på att jag hade det kunde dom inte se något så jag fick ingen medicin. Gick runt i ungefär 4 dagar med magont pga det, sen gick det över av sig själv.
Jag tror jag ska på stan sen och byta min mössa. Så ska jag kolla om jag hittar ett par jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0